jag har långa naglar hihihi

nyduschad tjej här! jag vann idag. sen var jag i stallet en stund efter. pappa hämtade. åkte hem. åt wok. gick och duscha. och nu ska jag städa mimmis bur typ..... KUL likzom.... inteeeeeeee men mamma tvingar mig.. jaja de går ganska snabbt så de är väll rätt okej antar jag.. nu har mamma massa tjejor här haha, för dom ska laga mat tills imorgon. jag hoppas att annelie har pengar till mig sen jag jobbade! jag ska få 770 :D lycka är pengar!
Men nu måste jag gå och städa till mimmi och sen torka håret och sån skit för sedan ska jag rulla mig mot denise i think!
JUSTE JENNIE KANSKE HENKAR TILL ÅÅÅÅÅÅÅÅRE! FETT MED NAJS JU. OM DET FINNS FLYGBILJETTER OCH PAPPA SKA RINGA HOTELLET IFALL MAN KAN ÄNDRA RUM SÅ VI FÅR EN SÄNG TILL! JAG ÄR GAL1 TAGGAT!
där är vårt hotell! vi var på samma förra året! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Kom ihåg mig!

Trackback
RSS 2.0