just sometimes.....

nu gick Jennie och Amanda precis, jag är jätte kissnödig men jag orkar inte gå på toa än... sad.
Pappa körde oss till stinsen och så år vi pizza (jennie åt pasta.....) sen tittade vi lite i äffarer innan dom stängde :) och jag skulle köpa min älskade klubba på jamjam men dom tog inte kort hehehehe för jag hade inte kontanter... bara för att den kostade 7kr... -.-  så jag fick gå och ta ut 100 för jag var ju tvungen att ha klubban!
juste vi har ätit jättttte nyttiga chips, dom var ekologiska och de va bara nyttiga saker i dom typ.. och dom smakade som vanligt :D
efter affärerna hade stängt så låg vi på scenen i 45 min hahah! snacka om no lifers..... MEN JAG GILLAR OSS ENDÅ!
nu ska jag..... göra något kult så hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Kom ihåg mig!

Trackback
RSS 2.0