Min roliga dag.

Nu har jag kommit hem från dressyrkurs och det gick inte så bra idag haha! men nu sitter jag iaf och äter bulle för jag var väldigt hungrig...
ikväll (snart) ska jag träffa Amanda och Jennie och vi ska äta ute någonstans, typ pizza. så vi kanske åker till stinsen :)
Imorse så försov jag mig så jag hann inte äta frukost :( då blev min mage inte så glad... men jag fick äta mina nudlar (min lunch) typ när jag kom till stallet hihihihi.
så det enda jag har ätit på hela dagen är nudlar och en stor bulle! hehe
men nu ska jag gå och duscha och såååååånt så får vi höres senare. PUSSSSSSSSSSSSSSS
här är mina vidriga nudlar. dom ser ut som äckliga maskar. som typ badar i kiss eller någog. men ja dom ser iaf äckliga ut.
och min halvt uppätna bulle.. kunde inte hålla mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Kom ihåg mig!

Trackback
RSS 2.0