pppppennie och jag pppppenie och jag.....

godmorgon eller jag vaknade för ett tag sedan....
nu har jag precis hjälp mamma att rensa och städa så jag är 300 kr rikare haha. jag va jätte sugen på att åka skidor när jag vaknade (bräda) men de ville inte jennie........................... tråkmåns............ så vi ska åka till stan istället för jag måste titta på någon skidjacka eller något sånt.... för vi ska till åre om exakt en vecka, och min jacka är lite för kort tycker jag!
så det är så min dag ser ut :) hoppas ni också får en rolig dag så får vi höras lite senare. hahha töööööönt!
juste snart kommer min iphone44444444444 som jag fick i julklapp! men den är sen för att det var snökaos i tyskland. kul. not.
men då kan jag bloggga från mobilen najs va?????? :D hihi
men nu ska jag fixa mig hejdå!
bästizarrrrr

Kommentarer
Skrivet av Anonym

vad är dina nyårsplaner? :D

Skrevs den 2010-12-29 klockan 14:22:13

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Kom ihåg mig!

Trackback
RSS 2.0