typ..... häst inlägg?

Idag har jag haft dressyrkurs, sen skjusa pappa mig och Sandrii till sthlmridsport, och jag köpte (pappa betalar) en kingslandmössa, en kavaj, och en tröja som man har under kavajen!
kan visa lite bilder snart :) ska bara ladda in dom på datan när min kamera har laddat klart :)
helt plötsligt fick jag värsta suget efter att blogga så nu kommer jag skriva massa inlägg på raken haha!
men de gör ju inget!
jag kan lägga in bilder på de jag köpte igår också så får ni något och se!
och JA jag är en hästnieeerd för er som undrar likzom... lika bra att veta direkt typ!
de tog ett tag för att jag har fotat allt och laddat in på datan och fixat! så jag behöver inte göra ett nytt inlägg haha :) gr888 vaaaaaa???????? men här är iaf de jag har köpt (jag och jag....)
Träns (eller trens som jennie stavar de..) 349:- från hööks
pannband 199:- från hööks
Kingsland mössa från stockholm ridsport, 549:-
pikeur kavaj från sthlmridsport, 1995:-
ljusblå för er som tycker att den ser lila ut! det är myziga stenar på också :) sthlm ridsport, 595:-
Ginatricot 199:-
mörka jeansleggins för er som inte ser så bra, gina typ 99:-?
+ 2 hårfärger, haha handla för 400 någon på citygross hahaha! inte så normalt...
resultat för hårfärg:
ofixad och heemsk!
Men jag blev INTE nöjd iaf :( jag tycker det är svart...
HEJDÅ
PS jag köpte ett svart linna också men jag hittar de inte nu så jag kan inte ta någon bild!

Kommentarer
Skrivet av Becca

Ta bild på din systemkamera och din mobajl (om du fick det.. jennie sa det iaf)

Skrevs den 2010-12-27 klockan 22:30:23
Blogg: http://kneppizar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Kom ihåg mig!

Trackback
RSS 2.0