Nu har vi precis tittat på knight and day,...

img_5163 (MMS)

Nu har vi precis tittat på knight and day, den va jätte bra och rolig haha :) sen efter filmen så säger jag något som alla börjar skratta åt för jag sa typ "vaddå så dom andra fick korven?" alla bah wtf liksom... Men ja... Jag antar att de är sp när man är den puckade i familjen.  Imorgon ska vi ut i backen och åka :D jag ska åka bräda imorgon (som alltid..) men sen ska ja faktiskt hyra skidor på fredag för att testa höhö...  Men vi hörs senare för nu ska ja sova hihi :)  PS ja kan inte lägga in någon bild när jag skriver från mobilen.... Vet ej hur man gör.


Kommentarer
Skrivet av :)

Kan du inte lägga in lite ridbilder när du rider? :)

Skrevs den 2011-01-07 klockan 20:30:50

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Kom ihåg mig!

Trackback
RSS 2.0